۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

قاسم افشار و بازخوانی قطعات ماندگار 45 سال پیش


قاسم افشار خواننده پاپ از انتشار قریب الوقوع آلبوم «سکوت خیس» که در آن 10 قطعه جدید و بازخوانی یکی از کارهای قدیمی اش را عرضه کرده است، خبر داد.

این خواننده همچنین درباره کار دیگرش که به بازخوانی قطعات خاطره انگیز از خوانندگان قدیمی اختصاص دارد، به خبرگزاری مهر گفت: قصد دارم قطعات قدیمی از 45 سال پیش را بازخوانی کنم. تاکنون یکسری قطعات را گلچین و انتخاب کرده ام و قرارست اگر فرصت پیش بیاید به زودی کارها را بازخوانی کنم. این قطعات از خوانندگان متفاوت گذشته کشورمان انتخاب شده است و هنوز در حال بازبینی آثار هستم زیرا تعداد این قطعات بسیار زیاد است و قرارست از بین آنها 11 قطعه از این آثار را انتخاب کنم و اگر مشکلی برای گرفتن مجوز پیش نیاید هر چه زودتر قطعات جدید را آماده می کنم.
این خواننده پاپ در پایان درباره نوع بازخوانی این آثار گفت: تغییراتی زیادی در آثار نخواهم داد و شعرها هم دست نخورده باقی می مانند زیرا این قطعات از کارهای بسیار جاودانه و ماندگار قدیمی هستند. تنها نوع تنظیم ها ممکن است کمی متفاوت باشد.

هیچ نظری موجود نیست: