۱۳۹۲ مرداد ۲۰, یکشنبه

عکسی جدید از بانو عهدیه به همراه فرزندانش

بانو عهدیه عزیز در صفحه فیس بوکش نوشت: دوستان گرامی، در طی هفته گذشته بسیاری از شما عزیزان ضمن پیام های پر مهرتان، روز مادر را هم به من تبریک گفته بودید که بینهایت سپاسگزارم.

ولی در اسپانیا همیشه اولین یکشنبه ماه می را به عنوان روز مادر جشن می گیرند. به هر حال من هم به نوبه خودم این روز را به همه مادران عزیز و فداکار تبریک گفته و آرزو دارم که هیچ طفلی از آغوش گرم و پر مهر مادر محروم نشود. عده ای از دوستان خواستار دیدن عکسی به اتفاق فرزندانم بودند که در اینجا تقدیم می شود.


بانو عهدیه به همراه فرزندانش

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

خوش به حال فرزندان خانم عهدیه که چنین مادری باچنین صدایی زیبا ودلنشین دارند .

ناشناس گفت...

به به چه عکس زیبا و محشری...من عاشق خانم عهدیه عزیز هستم.انشاله همیشه سلامت و برقرار باشند این خواننده ارزشمند و محبوب موسیقی ایران

فرشته عقیلی نژاد گفت...

خانم عهدیه من هیچگاه ترانه هایی که برصدای فروزان درکنارفردین که ایرج برصدایش لب میزد درفیلم گنج قارون راکه سال 1344ساخته شدرافراموش نخواهم کرد.باتشکرازشما فرشته عقیلی نژاد

رضا گفت...

بانو عهدیه هنرمند بی نظیر و گرانقدر ایران. در تاریخ موسیقی ایران خواننده ای که تواناتر و نابغه تر از ایشون باشه نداریم. برای خودش و فرزندان عزیزش آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

ناشناس گفت...

سرکار خانم عقیلی نژاد درفیلم گنج قارون فکرکنم خانم روءیا بجای خانم فروزان خوانده بودند نه خانم عهدیه !

ناشناس گفت...

انشالله همیشه سالم و شاد باشید.
شما که عمری زحمت کشیدید برای شادی مردم.
در دل ما جا دارید.
محمد از تهران

ندا گفت...

خوش صدا باشخصیت باوقار ومحبوب .

دلارام گفت...

عاشق صدا و ترانه هاش هستم بخصوص فرشته ها. فرشته ها فرشته ها نگام کنین از اون بالا/ تا پُر از گلها شد صحرا/ این دل از من خواهد او را

کوروش گفت...

تواناترین و خوض صداترین خواننده زن ایران. قدرت و تبحر و نبوغی که بانو عهدیه در نحوه اجرای ترانه ها بخصوص ترانه های فیلم داشته در هیچ یک از خوانندگان دیگر دیده نشده. واقعاً ایشون از هر نظر یک هنرمند بی نظیر و استثایی ست.امید که همیشه سلامت و پایدار باشه.

پگاه گفت...

عهدیه نازنین ازاینکه اینهمه ترانه های زیبا ودلنشین برایمان اجراکردی ازصمیم قلب ازت سپاسگزاریم وآرزومیکنیم روزی ترادرکشورمان ایران ببینیم اینرا بدان که عاشقانه دوستت داریم .

نیما جعفری گفت...

خانم عهدیه عزیز من با اینکه 18 سالمه ولی عاشق آهنگهای شما هستم وقتی صدای شما رو توی فیلم میشنوم از خود بیخود میشم.آرزوم این هستش که شما هرچه زودتر به ایران برگردید و ما شما رو از نزدیک ببینیم و توی کنسرتهاتون شرکت کنیم

mona گفت...

Salam.vaghan in khanom khosh sedastttttt

ناشناس گفت...

عهدیه جان تو خوبی تو ماهی فدات شم الهی خاطرخواه خودت و صداتم

سامان گفت...

زیباترین ودلنشین ترین صدادرمیان خوانندگان زن .

آزیتا گفت...

این عکس خیلی قشنگه. هر سه تا دختراشون کاملاً شکل خود خانم عهدیه هستند مخصوصاً اون دخترخانمشون که بلوز قهوه ای و دامن لی به تن دارن.

ناشناس گفت...

در فیلم گنج قارون فروزان با صدای خانوم پوران میخواند عزیزان

سیامک ازکرمانشاه گفت...

دوست عزیز در فیلم گنج قارون خانم فروزان با صدای خانم روءیا می خواندند .

ناشناس گفت...

خانم عهدیه ترانه شهزاده شماودیگر ترانه های شما را خیلی دوست دارم.امیدوارم شما وخانواده همیشه سالم وموفق باشید.