۱۳۹۱ دی ۱۵, جمعه

معرفی آدرس جدید مجله اینترنتی قدیمی ها و تغییر لوگو بعد از 5 سال


مجتبی نظری: سلامی گرم به هنرمندان، بازدیدکنندگان و همه همراهان مجله اینترنتی قدیمی ها. بسیار خوشحالم که سریعا قدیمی ها در آدرس اینترنتی جدید راه اندازی شد.

متاسفانه قدیمی ها در آدرس www.ghadimiha7.mihanblog.com برای بار هشتم فیلتر و جالب اینکه سایت میهن بلاگ - یکی از سرویس دهندهای وبلاگ های فارسی - کاسه داغتر از آش شد و تمام آرشیو قدیمی ها را پاک کرد.
بنابراین تصمیم گروه قدیمی ها بر این شد که یک سرویس دهنده وبلاگ خارجی انتخاب کنیم که آرشیو قدیمی ها در امان باشد و آدرس www.art-ghadimiha.blogspot ساخته شد. متاسفانه تنها مشکلی که برای بازدید کنندگان در ایران وجود دارد، این آدرس از اول فیلتر است و باید برای دیدن این مجله اینترنتی از فیلترشکن استفاده کنند.
خوشحالم که قدیمی ها در این مدت کوتاه با همکاری دوستان عزیزم فرهاد لارنگی و علی رجبی، که زحمات بسیاری در چند روز گذشته کشیدند، راه اندازی شد. امیدوارم لحظه های با نشاطی در بازدید از مجله اینترنتی قدیمی ها در انتظارتان باشد.

تغییر لوگو بعد از 5 سال:
جناب آقای امیرحسین رستگاری یکی از قوی ترین گرافیست های ایران، حدود 3 ماه پیش برای قدیمی ها این لوگو را طراحی کرده بود که با راه اندازی آدرس جدید تصمیم بر این شد که این لوگو جایگزین لوگوی قبلی شود. در اینجا جا دارد از جناب رستگاری تشکر ویژه ای داشته باشم.

مقام هایی که امیرحسین رستگاری کسب کرده به شرح زیر است:
1 - برگزیده در چهارمین فستیوال جهانی پوستر صربستان.
2 - کسب مقام در فستیوال جهانی پوستر آلمان به نام پروژه آفتاب.
3 - کسب مقام در فستیوال جهانی پوستر ایتالیا. تنها ایرانی راه یافته به این نمایشگاه که آثار وی در موزه رم به نمایش گذاشته شده است.
4 - کسب مقام در فستیوال جهانی پوستر اکوپلاگات جمهوری چک و اسلولکی برای محیط زیست.
5 - کسب مقام در فستیوال جهانی پوستر بولیوی برای محیط زیست، تنها ایرانی پذیرفته شده در این نمایشگاه.
6 - کسب مقام در فستیوال جهانی پوستر سئول کره جنوبی فینالیست و جایزه برتر این جشنواره.
وی در سه سالانه جهانی پوستر اکراین و بسیاری از نمایشگاه جهانی پوستر در فرانسه، غنا، هلند، لبنان، سوریه و نمایشگاه های متعدد داخلی در ایران مقام کسب کرده است. گروه مجله اینترنتی قدیمی ها برای امیر حسین رستگاری آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

۶ نظر:

فرهنگ گفت...

با سلام خدمت گروه قدیمی ها -خیلی خوشحال شدم که دوباره قدیمی ها راه اندازی شد -انشا الله همیشه موفق و سلامت باشید

نسرین کوشکی گفت...

اقای نظری عزیز از شما وهمکاران مجله قدیمی ها اقای لارنگی واقای رجبی سپاسگذاریم که در اسرع وقت این مجله را راه اندازی کردید چون یاداور خاطرات زیبای ما هستید برایتان ارزوی موفقیت روز افزون دارم.مثل همیشه سربلند وپیروز باشید

علی حاج حسنی گفت...

با تشکر فراوان از زحمات شبانه روز ی هماهنگ گروه قدیمی ها واقعا"زحمت شایانی در جهت شناسایی و معرفی هنرمندان قدیمی که واقعا"جایگاهشان در مدیریت کنونی سینما و تلویزیون خالی است تلاش وافر میکنید متاسفانه بعد از انقلاب خونین57 افرادی را در راس فرهنگ و هنر و سینما قراردادند که شایستگی لازم را نداشتندوشد اینکه افرادی چون ناصر خان- علی فردین- بهروز وثوقی -وحدت -منوچهر وثوق و...ازهنرمندان خانم- پوری بنایی -ایرن-فروزان-شهرزاد و...که پوست و خونشان با هنر سینما وتئاتر عجین شده بود گوشه عزلت بگیرند وبعضا"جلی وطن کنند رژیم ضد فرهنگ و هنرغافل از اینکه هنرمندان و بازیگران در قلب یکا یک مردم جا دارد وهیچ موقعی از یادشان نمی رود.

ناشناس گفت...

سلامي به بلانداي تمام اسمانها برشما وهنرمندان قديم كه هميشه قابل ستايش ميباشند ياران راهتان پررهرو كه ازاين هنرمندان قديم كه چنان حقي برگردن اين ملت فريب خورده دارند كه هرگزاين حق ادانشده وشما ياداين ياران را زنده نگه ميداريدبسياري ازايرانيان دل ازرده اند كه ازكجا وچگونه ازاين عزيزان خبر بگيرند سپاس بي پايان برشما وديگر هنردوستان .

پولادی گفت...

زندگی کردن با خاطرات گذشته بخصوص برای افراد با سن بالا بنظر من خود امیدی برای ایده و مایوس نشدن از زندگی کنونی است ..... موفق باشید پولادی

ناشناس گفت...

یک دنیا از زحمات شما عزیزان سپاسگزارم.