۱۳۹۴ مرداد ۱۱, یکشنبه

مهدی علیمحمدی: می خواستم مثل پرویز بهرام وکیل شوم

مهدی علیمحمدی هنرمند پیشکسوت که در مراسم بزرگداشت پرویز بهرام حضور داشت، به سختی خودش را به روی سن رساند و در مراسم تجلیل از پرویز بهرام سخنرانی کوتاهی کرد.

وی گفت: فقط به عشق شماها آمده ام، حال خوشی ندارم، 10 روز است که به شدت ناراحتم اما خوب می شوم. من مهدی هستم، مهدی علی محمدی. یک روزی بود که به میدان مخبرالدوله رفتم آن زمان خیلی جوان بودم زیر 20 سال سن داشتم، آنجا بود که یک روز به کتابخانه ابن سینا رفتم که یک کتاب روانشناسی بخرم؛ چراکه به روانشناسی علاقه داشتم و هنوز هم دارم.


مهدی علیمحمدی

به یاد دارم برای خریدن آن کتاب پول کمی هم داشتم اما هر طور شده پولش را جور کردم و آن کتاب را خریدم. وقتی کتاب را خریدم از بس حرص و ولع داشتم برای خواندن کتاب در حین خواندن کتاب که در مسیر خانه بودم یکی از دوستانم را دیدم که صدایم کرد و از من خواست که با او به جایی بروم و من به سختی قبول کردم که با او بروم. او مرا آن زمان به کوچه ای به نام جان ممد خان برد، این کوچه همان کوچه ای بود که بعد از آن هر روز در آنجا بودم؛ چراکه هنرستان هنرپیشگی در آن کوچه بود، آن زمان من اصلا قصد آرتیست شدن نداشتم و قصد داشتم مثل پرویز بهرام وکیل شوم.
خیلی اتفاقی شد که به اصرار یکی از دوستانم اسمم را در آن کلاس نوشتم و به یاد دارم متنی که اولین بار برای تست خواندم متنی از ویکتور هوگو بود که خیلی خوشم آمد.

هیچ نظری موجود نیست: