۱۳۹۲ بهمن ۲۸, دوشنبه

تمجید لوریس چکناواریان از اجرای گروه آلمان و ارمنستان

لوریس چکناواریان که در اجرای گروه آلمان و ارمنستان در قالب جشنواره موسیقی فجر حاضر شده بود، دو نوازنده این گروه را تشویق و تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، اجرای «رسیتال ویلنسل» توسط آنیا لخنر از آلمان و پیانو آرتور آوانسف از ارمنستان شامگاه یکشنبه 27 بهمن ماه در سالن ایوان شمس با استقبال مخاطبانی همراه شد که طبق معمول اجراهای بخش بین الملل جشنواره، بیشتر اهالی دانشگاهی یا آهنگسازان و نوازندگان موسیقی کلاسیک بودند.
تکنوازی ها و دونوازی های لخنر و آوانسف که هر دو از چهره های دانشگاهی و معتبر با حوزه فعالیت های بین المللی هستند، گویای حضور دو نوازنده و موسیقیدان جدی و قابل توجه در یکی از سالن های تهران بود.
این اجرا که در دو بخش و در هر بخش با چند قطعه همراه بود، همچنین لوریس چکناواریان را در میان مخاطبان خود داشت که برای نخستین بار بود برای تماشای اجرایی در این سالن همراه می شد.
او که در پایان قطعه ها به شکل مشهودی به تشویق این دو هنرمند می پرداخت، در پایان نیز برای تشکر و تمجید از کار آنان، در پشت صحنه سالن حاضر شد.
در روزهای قبل، گروه هایی از هلند و جمهوری آذربایجان در این بخش از جشنواره حضور داشتند و روز سه شنبه نیز گروه کردستان عراق به اجرای برنامه می پردازد. یکی دیگر از نکته های ویژه ی اجراها در سالن ایوان شمس، آغاز برنامه راس ساعت اعلام شده است.

هیچ نظری موجود نیست: