۱۳۹۲ دی ۲۷, جمعه

سعید راد از اطلاع رسانی جشنواره جام جم تقدیر کرد

سعید راد ضمن تقدیر از اطلاع رسانی سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما برگزاری این جشنواره به صورت بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش مهر، وی درباره برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: اولین سالی بود که به این مراسم دعوت می شدم و از همه دست اندرکاران برای این دعوت تشکر کنم. شب بسیار شاد و باشکوهی برای هنرمندان ترتیب داده شده بود که نشان از این امر دارد که مدیریت قوی و حرفه ای پشت آن بود.
سعید راد افزود: جشنواره هایی که در کشور ما برگزار می شود همه باشکوه هستند زیرا دست اندرکاران و عوامل حرفه ای آن را برگزار می کنند بنابراین باید به خوبی برای مردم هم اطلاع رسانی شود تا آنها هم در جریان چنین رویدادهای بزرگی قرار گیرند.
این جشنواره در سطح عالی برگزار شد و پذیرای همه هنرمندان بود وشادی در چشم مدیران آن به خوبی پیدا بود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که مدیر خودش باشد هنرمند باشد به همین دلیل بود که این جشنواره با کیفیت خوبی برگزار شد زیرا آنها خودشان هنرمند بودند.
راد با بیان اینکه شکوه و بزرگی هنرمندان در جشنواره ها است، گفت: من بازیگر سینما هستم و فکر نمی کردم به تلویزیون راه پیدا کنم و تنها دو کار در تلویزیون در این چند سال داشتم که کارهای بسیار ارزشمندی بودند. تلویزیون کلید راه گشای بسیاری از بازیگران است تا از تلویزیون به سینما بروند. اگر دقت کرده باشید در سال های اخیر بیشتر بازیگران حرفه ای در تلویزیون کار می کنند. تلویزیون دید وسیع تری نسبت به سینما دارد ضمن اینکه تلویزیون جایی است که بازیگر را حرفه ای تر می کند زیرا مدیران آن آگاه تر و حرفه ای تر هستند.
این بازیگر با بیان اینکه تلویزیون تکیه گاه خوبی برای هنرمندان است در ادامه افزود: تعداد برنامه های تلویزیون زیاد است و رساندن آنها به پخش زمان زیادی می برد و زحمت زیادی هم دارد که تنها از عهده مدیران حرفه ای برمی آید.
راد همچنین ضمن تقدیر از وضعیت اطلاع رسانی جشنواره گفت: اطلاع رسانی ها برای این جشنواره بسیار خوب بود ضمن اینکه پتانسیل این را داریم تا با اطلاع رسانی های وسیع تر کشورهای دیگر هم در این جشن بزرگ با ارائه آثارشان حضور داشته باشند.
اطلاع رسانی و تبلیغ برای این جشنواره از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به بزرگ بودن و مهم بودن و حضور جمع وسیعی از هنرمندان در این رویداد هنری این جشنواره باید در سطح بین المللی برگزار شود.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

تشکر از عزیزان قدیمی ها
یک انتقاد با اینکه سعید راد را دوست دارم اما به نظر خودتان درست بود خود رازیر سوال ببرید و نقش رضا شاه را بازی کنید؟ آیا فردین نازنین زیر بار اینها میرفت آخه چرا اینکارها رامیکنید؟؟!!آقای راد والا حیف هست که شماکه از نسل طلایی ها قدیمی ها هستید مثل بعضی ها نان به نرخ روز بخورید اکثر ستارگان حتی در فقر یا مانند فردین عزیز دق کردند اما نام نیک خود را نگه داشتند {امیدوارم مجله حق وبا انصاف قدیمی ها نظر من را بگذارد سپاس}

ناشناس گفت...

دوست عزیز و گرامی
زود قضاوت کردن آدم را به اشتباه می اندازد.
هنرپیشه عشق وکارش بازیگری است. کسی که نقش یک جنایتکار یا هیتلر یا چنگیز خان مغول را بازی کند خطا کرده است ؟ خب بالاخره (بل اخره) یک هنرمندبازیگری باید نقش این جنایتکاران و بدمن ها و ضد قهرمانها را بازی کند وکسان دیگری هم نقش آدم های قهرمان وخوب را بگیرند والا سینما شکل نمی گیرد . مگر الان که " ناصر ملک مطیعی " ابربازیگر سینما نقش کوتاهی را بازی کرده نان به نرخ روزخور شده ! ! یا مرحوم ایرج قادری نان به نرخ روز خوربود ؟ (راستی خودشما امروزه سنگک را چند می خری ؟ نکند همان صد تومان پیرارسال می خری ؟ )
اگر فردین مورد بی عدالتی قرار نمی گرفت ومی فهمیدند ، ومی گذاشتند کارش را که بازیگری بود ادامه می داد دیگر دق مرگ نمی شد. خدا رحمتش کند .
مهرداد.

ناشناس گفت...

ممنون ازگروه قدیمی هامنم با نظر این دوست درباره سعیدرادموافق هستم فردین عزیز خانم پوری بنایی استادوحدت ووو 35 سال هست از مردم جایزه گرفته اند و میگیرند نه از دست ..... به همین خاطر همیشه در قلب مردم جای دارند و همیشه اسطوره وجادان خواهند بود

ناشناس گفت...

من از گذشته، سعید را همیشه تا هنوز دوست داشته ودارم ومی دانم برای بازیگری مثل بهروز وثوقی عزیز تر از جانم ، چه زحمت ها که نمی کشد ،
آنهایی که خداحافظ رفیق ، تنگنا صبح روز چهارم ، صادق کرده ، کافر ، خورشید درمرداب ، مسلخ ، قاصدک ، خاکستری ، سفرسنگ ، برزخی ها ، خط قرمز ، عقابها ، دوئل وبسیاری فیلم های دیگری که سعیدراد از 1350 بازی کرده اند را دیده اند به خوبی قدرت ، صلابت و جذابیت این هنرمند پیشکسوت را درک می کنند وارزش هنری وشخصیت اورا اینگونه آسان زیر سؤال نمی برند . به نظرم هرنقشی که دراین فیلم ها بازی کرده مناسب بوده وبه تیپ او می آید،
ای کاش کسانی مثل آقای (ف - ع) را از نزدیک می دیدی ( خیال می کندفرعون یا نمرود است !!!!) تا مردُمی بودن سعید راد را احساس می کردی.
رفتاراو پارسال در پاوه بسیار خاکی ومردم دوستانه بود و برعکس رفتار نمرود .......

ت مروتی

ناشناس گفت...

سلام

آقا(یا خانم) ت مروتی من هم با شما هم عقیده ام وهمۀ فیلم های سعید راد را دیده ام به غیر از " ساخت ایران " امیر نادری را ، به نظرم جز پنج هنرپیشۀ برتر سینمای قبل از انقلاب وتا امروز است ؛
یک سؤال-
این آقای ف - ع کیست؟ آیا هنرپیشه است ؟ البته اگر مایلید پاسخ بدهید .

با تشکر جلال هوشیاری

ناشناس گفت...

آقاي سعيد راد از هر فرصتي براي خود نشان دادن، بهره مي برد. کوتاه هم نمي آيد!
به راستي، نخست گمان کردم آقاي سعيد راد شوخي کرده و کنايه زده اند اما متن خبر را که خواندم ديدم نه! سخنشان خيلي هم جدي است!
دوست دارم براي آگاهي از چند و چون اين ماجرايي که آقاي سعيد راد را به وجد آورده، حاشيه اين مراسم سيماي ضرغامي را در اينجا بخوانيد:
«حاشیه های پایان دوره ضرغامی در صداوسیما!»:
http://ayandeonline.com/?a=content.id&id=8355

ناشناس گفت...

در پاسخ به دوستي که گفته اند «یک انتقاد با اینکه سعید راد را دوست دارم اما به نظر خودتان درست بود خود رازیر سوال ببرید و نقش رضا شاه را بازی کنید؟»
بايد بگويم که از ايشان سخنان زشتي در باره بزرگان ادب (مانند سعدي و مولانا) شنيده ام که جاي شرمندگي دارد.
اما درباره رضاشاه باورشان اين است که وي وقتي آن سريال را بازي مي کرده به بررسي شخصيت رضاشاه پرداخته و برايش ثابت شده که وي بسيار ترسو و بي ارداه بوده است! چون سعيد راد است نبايد کسي با وي مخالفت کند!

ناشناس گفت...

با سلام
آقای جلال هوشیاری (ف - ع ) همان فریبرز است که نقش مختار را بازی کرد.

تیمور مروتی - آ